SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, April 15, 2012

AJK Hadiah dan Sijil.




untuk Karnival Bahasa Inggeris yang baru berlangsung sabtu lalu di SK Seri Alam 1, setiap sekolah yang terlibat akan diberi tugas masing-masing.






untuk sekolah cik zira, SK Taman Cendana, kami diberi tugas untuk menguruskan hadiah dan sijil. dalam masa 2 minggu dengan tiada peruntukan diberi, dapat juga kami terutama Ketua Panitia dan Penolong Ketua Panitia menyediakan semua hadiah yang dikehendaki.






dan cik zira tahu, cikgu-cikgu sekolah cik zira ni, nampak sahaja rilek dan macam tak buat kerja, tapi sebenarnya kerja akan jalan dan siap pada waktunya. tu yang sayang dengan SK Taman Cendana dan majoriti cikgunya.






dan masa hari kejadian semasa upacara penyampaian hadiah, cik zira ni lah yang naik pentas hulurkan hadiah kepada penyampai hadiah. aduhai, tak pasal-pasal interframe atas pentas pulak. AJK hadiah tak cukup.






selesai lah urusan Karnival Bahasa Inggeris. tengah tunggu program lain pulak ni. yang terbaru, lanskap sekolah ikut kumpulan, bertujuan nak mengindahkan lagi sekolah. rugilah sape dapat cik zira. tangan tak menjadi dengan pokok-pokok ni. bukan pencinta tumbuhan agaknya,,, ^___*






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 15 april 2012 7.38 a.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails