SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, April 16, 2012

sukarnya menjadi orang yang berkaca mata aka rabun.




jika ditanya kepada mereka yang rabun, best tak pakai cermin mata? cik zira boleh jamin lah, majoriti akan jawab tak best. ye, ini termasuk diri cik zira sendiri yang akan rasa menyesal napelah tak jaga mata elok-elok. bila dah rabun, kena pakai cermin mata ni memang rasa susah sikit. yelah, ke mana pergi nak kena ada cermin mata sebab kalau tidak, manalah nak nampak.






lagi satu bila bab nak pakai tudung. kena pilih yang sesuai dengan muka yang berkaca mata. kan senang bila tak rabun, tak payah susah nak pakai cermin mata, nak pakai kanta lekap, pakai je apa jenis tudung dengan tiada masalah. senang bukan?






jadi, cik zira lebih suka pakai syria dan innernya yang biasa tu sahaja pergi ke mana pun terutama pergi sekolah. sesuai untuk si kaca mata. 








kalau terasa nak pakai inner yang berklip tu, cik zira lebih suka bila pakai dengan kanta lekap. sebab bila pakai dengan kaca mata, tak sesuai. nampak serabut.






lagi satu, cik zira kurang sesuai pakai tudung yang berawning. nampak tak sesuai sangat dengan muka. itulah kalau anda semua perasan, cik zira lebih selesa pakai tudung syria dan rasanya koleksi tudung syria cik zira pun banyak selain selendang dan tudung berawning.






kepada yang tak rabun, silalah jaga mata anda dengan sebaiknya ya. kalau tak, bila dah rabun kena pakai cermin mata ni, agak susah sikit nak dibandingkan dengan mata yang sihat. jadi, hargailah mata anda jika anda tidak rabun.






cik zira harap cermin mata MERAH yang ini bertahan lama lah,,, =)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 16 april 2012 8.00 a.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails