SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, April 5, 2012

Dunia Seni Visual Tahun 1 - Kolaj Rumahku.





semalam, untuk dunia seni visual tahun 1A, cik zira ajar anak-anak kelas tu buat kolaj. tajuk rumahku. semua dapat siapkan kecuali seorang budak perempuan yang buat tersangatlah lambat dan dah nak dekat habis rehat pun tak akan siap. jadi, cik zira amek je mana yang dia sempat buat. yang lain semua alhamdulillah dapat siapkan walaupun ada yang lambat siap. cik zira tunggu sampai anak-anak tu siap.



comel kan?




ramai juga yang dapat buat dengan cantik. punyalah tu ada yang buat dia susun cantik-cantik. hasilnya memang cantik untuk anak tahun 1.






cik zira mengajar dunia seni visual untuk sejam dan dalam sejam tu cik zira akan cuba pastikan anak-anak cik zira boleh siapkan tugasan yang diberikan kecuali untuk tugasan yang susah, anak-anak akan sambung dan siapkan di sekolah.


bertungkus-lumus nak siapkan sebab kawan-kawan lain dah pergi rehat.




lagi satu, cik zira akan pastikan anak-anak cik zira tetap bersih waktu dunia seni visual dengan teacher hazirah ni. lepas siap semua kerja dan semasa buat pun kena sentiasa kemas, tempat tak boleh bersepah. cik zira dah ajar dari pertama kali cik zira masuk mengajar anak-anak tu semua. Alhamdulillah, dorang faham terutamanya Tahun 1A, anak kecil ni kalau dari awal diajar, dia akan ikut, lagi-lagi benda yang baik,,, =)






dan satu perkara, anak-anak kecil seperti anak-anak Tahun 1 ni sangat comel bila buat kerja seni. comel sangat! garang-garang cik zira pun cik zira senyum dalam hati tengok gelagat anak-anak 1A cik zira tu. sungguh comel!






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 4 april 2012 11.43 p.m.

1 comment:

Fauziah Japar said...

Esok anak k gy nk buat kolaj....tgh survey...klu zira letak byk2 gambar lg best :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails