SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, April 5, 2012

Fusili Soup.





apa kata, kalau petang karang atau malam karang tak tahu nak masak apa, jom masak benda yang mudah seperti Fusili Soup






ini makan malam cik zira semalam masa balik dari sekolah. makan 3 kali tau. masakan yang mudah tapi sedap makan panas-panas mahupun dah tak panas.






fusili soup ni bik ani yang masakkan. antara bahan yang diperlukan :



  • pasta fusili
  • isi ayam
  • serbuk lada hitam
  • lobak merah dihiris
  • daun sup + daun bawang
  • kiub ayam





rasanya itu je yang ada dalam sup fusili cik zira makan semalam. senang kan. bolehlah cuba. nak tambah daging pun boleh. buat macam masak sup biasa, cuma tambah fusili je. nak masak ikut cara sendiri pun boleh. cuma, kita tukarkan dengan pasta, nampak lain sikit tapi tetap sedap.






cuba ye!






~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 4 april 2012 11.14 p.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

makaroni sup pon sedap tau..cubelah :)

hazirah abdul rahman said...

bik ani dah pernah buat banyak kali jugak. masa tusyen tahun lepas, habis licin, budak-budak tusyen suka makans sampaikan teacher dia pun makan bertambah banyak kali macaroni sup tuh,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails