SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, June 18, 2012

mee sedap perisa kari.





tengok iklan kat tv tu macam sedap sangat mee sedap perisa kari yang baru tu kan. bila google tak keluar yang keluaran untuk malaysia.






siapa yang dah cuba mee sedap kari ni? sedap tak ye?






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 16 jun 2012 9.50 p.m.

4 comments:

eqa qutz said...

dah makan dah...biase jek..mcm best megi kari biase. tapi kalau nak cuba pe salah nya...=D

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

oh, dah rasa ye. biasa je ea. tengok iklan macam sedap sangat sebab selalu mee sedap ni memang sedap macam yang goreng dengan soto dia tu. takpelah, nanti nak cuba jugak rasa. terima kasih tau bagi tahu. =)

GadiS said...

kak zira....say "NO" dekat magie lah.kan tak elok makanan tu kan???haaa...=)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

teringin je. tak makan pun hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails