SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, June 13, 2012

mesti ramai pergi tesco beli baju raya.




pasti ramai yang dah tahu yang pereka fesyen terkenal Rizalman Ibrahim bekerjasama dengan TESCO untuk mengeluarkan baju raya 2012. dan dah pasti juga ramai tak sabar nak jenguk TESCO sebaik sahaja baju hasil Rizalman Ibrahim ni berada di cawangan Tesco katanya Julai nanti.






bagi kita yang tak mampu nak beli baju rekaan pereka terkenal ini yang pastinya harga beribu-ribu, kali ni dapatlah bergaya merasa memakai baju Rizalman Ibrahim dengan harga RM 180 - RM 250.








cik zira kan dah ada baju raya sebab pakai baju nikah je, tapi entah-entah kalau ada yang berkenan dan sesuai, pun macam nak rembat satu. yelah, takkan nak lepaskan peluang yang julung-julung kali ada ni. mesti nak simpan jadi koleksi. bukan senang tau.






tapi, takut raya nanti semua pakai baju sama sebab semua pakat pergi beli baju rizalman ibrahim dekat tesco. macam mana tu? ^___*







p/s terima kasih Rizalman Ibrahim sebab bagi peluang kepada semua untuk memiliki koleksi anda. memang cantik semuanya. gambar kredit kepada venusbuzz.




~sekian~






k,adios!!!,,,  by : ierarahman selasa 12 jun 2012 10.35 p.m.

3 comments:

HanNis SaNia said...

nasib baik ada tesco depan umh 1 hehehehhe... umh kita depan paradigm mall baru tu je ^_^

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

wah, senanglah, mesti nak beli jugak kan kan

Suhaida kamalia binti nom shaari said...

SALAM..

SUDI2 SINGGAH .. KLU NAK CRI BAJU KURUNG,BLOUSE COTTON,DRESS LABUH,SKIRT LABUH ,PALAZO PANTS,KOREAN FASHION SINI TEMPATNYE ..INSYALLAH ANDA BERPUAS HATI..

HARGA XJADI MASALAH,BOLEH BAGI DISKAUN..

BORONG/RETAIL/ DITERIMA
https://www.facebook.com/dzcollection

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails