SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, July 4, 2012

antara aaron aziz dan adi putra sebagai hero.




aaron aziz dan adi putra. dua-dua pun berasal dari singapura dah berhijrah ke malaysia untuk mencuba nasib di negara kita. dan nasib memang menyebelahi keduanya.






dulu, masa dua-dua baru-baru berlakon dekat singapura, cik zira kira kenal dorang dululah sebab kitorang orang JB kan dapat channel singapura. selalulah tengok drama-drama lakonan aaron aziz dan adi putra ni. tapi, dorang tak lama pun berlakon dekat singapore. ada peluang je terus datang malaysia.






dari segi rupa. dua-dua pun kacak. aaron aziz memang sangat hot lah! handsome dan mempunyai bentuk badan yang sangat-sangat lelaki. hehe. kalau macam adi putra, dia pun kacak tapi bila tengok macam lebih kepada manis dan sedap mata memandang.






dari segi lakonan. dua-dua pun best jadi hero. aaron kalau jadi hero memang bikin perempuan-perempuan semua cair lagi-lagi bila dia main dengan mata, kening dan senyum dia tu. halamak hai, siapa yang tak cair kan kan. watak aaron sesuai untuk yang tidak serius sangat. hero yang ada part yang ada unsur bergurau tu memang sangat sesuai dengan aaron.






bagi adi putra, memang hero yang pandai bermain dengan emosi. cara cakap dia tu buat kita nak mendengar satu-persatu. bila adi putra jadi hero, kita yang menonton ni pulak rasa nak jadi heroinnya sebab cara dia layan heroinnya sangat terbaik. lagi kalau teringat lakonannya dalam tentang dhia dan cerekarama maharku untukmu.






dua-dua pun ada kekuatan masing-masing sebagai hero. selalu mendapat watak yang sesuai dengan dorang. cik zira pun jujurnya memang suka tengok lakonan aaron aziz dan adi putra ni. memang menjadilah kata orang.






eh, jangan lupa pulak, hero malaysia kita pun sebenarnya ramai lagi berbakat besar. macam rosyam nor tu. walaupun dah berusia, lakonan tetap mantap. dan kita juga banyak hero pelapis sekarang yang sedang meningkat naik. filem ke drama ke, kalau heronya best dan lakonan bagus, mesti ramai nak tengok kan?







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 3 julai 2012 9.05 p.m.

4 comments:

fatehamohamed said...

hye cik zira..first tyme commentt.,heeee:))..slam perkenalann...


dua-dua hero tu sgt la mencairkan hati wanita ku ini..heee

Unknown said...

suka adi putra lagi. suka.suka.suka

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

fatehamohamed :


hi dear. tq memberi komen. salam kenal jugak. yup, 2-2 bisa mencairkan naluri kewanitaan. eceh!

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

~♥ iella ♥~ :


hubby kamu macam adi putra kot. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails