SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, August 20, 2012

Salam Syawal.



Assalamualaikum


untuk yang rindukan cik zira dan chenta-chenta hati 




cik zira mengambil kesempatan yang ada ini untuk mencoretkan sesuatu di blog MERAH kesayangan yang sudah lama terbiar. di hari baik dan indah ini, di bulan Syawal tahun ini, cik zira ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan ampun maaf dipinta atas salah silap cik zira kepada semua ye.



**doakan lah cik zira ada mood balik nak mengupdate blog. Amin.






~sekian~



k,adios!!!,,,  by : ierarahman isnin 20 Ogos 2012 9.24 p.m.

6 comments:

cik chinta said...

Mmg lm btl xd updet, slmt hr ry. Da bp bln?

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...



haah, mood takde nak buka laptop. selamat hari raya. bape bulan? 4 bulan lebih. perut pun tak nampak lagi,, =)

cik puan muda said...

tahniah kak iera. hehe cant wait na tgk baby red jr :P

~azillakhalison~ said...

SELAMAT HRI RAYE ZIRA..SWEET LAA :)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik puan muda :

thanx dEar. doakan semuanya selamat tau. banyak bulan lagi nak tempuh ni. perut pun malu-malu lagi, hehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

~azillakhalison~ :

selamat hari raya. sweet tang mana tu zila? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails