SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, October 1, 2012

rajin untuk Merah




selalunya cik zira memang pemalas nak pasang cadar katil dan sarung bantal. jujurlah mengaku. yelah, kalau pasang cadar, nanti bangun tido nak kena tegangkan bagi kemas sume. jadi, jalan terbaik dengan membiarkan tilam dan bantal tiada bersarung


namun, diri menjadi rajin pada jumaat malam lepas tiba-tiba je nak pasang cadar dan sarung bantal Merah sebabnya suamiku nak balik JB. hehe





kalau rajin benda lain memang betul-betul rajin. tapi bab nak pasang cadar ni memang tak rajinlah. jadi, kalau cik zira pasang tu memang betul-betul rajinlah tu. untuk suami kan. kalau diri sendiri memang tak pasang pun.


tapi, nanti dah duduk umah sendiri kena belajar jadi rajin sebab katil sume tak kanlah nak biarkan tak bersarung kan? ;)


p/s alhamdulillah Karnival Usahawan sekolah cik zira sabtu lepas berjalan dengan lancar. hari ni cik zira cuti sebab malam nanti baru suamiku pulang ke penang. nak habiskan masa tinggal hari ni je untuk bersama =)





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 1 oktober 2012 9.40 a.m.



2 comments:

zulhilmi tempoyak said...

amboih... terang bebeno.. :D

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

biar terang lagi bersuluh. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails