SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, October 13, 2012

Tahniah Chenta Hati 2!!




kakak Merah tak dapat berkonvo. chenta hati 1 pun tak berkonvo rasanya. tinggal chenta hati 2 je konvo. konvo UPNM pada hari khamis baru-baru ni. cik zira tak dapat pergi. abah, mama dengan chenta hati 1 je datang meraikan hari bahagia chenta hati 2.


suka bila tengok gamba sebab jubahnya warna Merah. cantik bangat! cik zira selitkan gamba-gamba yang ada k. bangga tengok adik sendiri sudah berkonvo. tapi nanti chenta hati 2 ada konvo lagi sekali sebab dia tentera dari UPNM, jadi konvonya dua kali. 1 konvo untuk degree dan 1 konvo untuk tentera. dasat kan, siap 2 kali tu konvo.


si abang-abang kacak tentera berkonvo! chenta hati 2, 3 dari kiri

oh, chenta hati 2 ku!

chenta-chenta hati cik zira sampai mati!

abah, chenta hati 2 dan mama

chenta hati 2 yang smart tetapi poyo. haha



yang bawah ni plak videonya. sms dengan chenta hati 1 cakap poyo je chenta hati 2. senyum lebih. orang len serius je. apalah yap ni.


video




pape pun, tahniah tau yap! rah bangga dengan yap! arwah mak pun mesti bangga dengan yap. em, chenta hati 2 masih solo lagi tau. tentera laut ni. hehe





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 12 oktober 2012 9.20 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails