SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, December 19, 2012

Buku Bisnes



setiap hari selain handphone yang cik zira kena sentiasa awasi, buku log biru pun sentiasa cik zira rujuki. sebabnya, dalam buku tu lah ada semua details pasal bisnes kecil-kecilan cik zira. dalam tu lah cik zira catat jualan baju dan tudung, sewa homestay dan sewa baju arab.


jadi, bila ada customer tanya ke apa, kena sentiasa tengok buku tu terutama kalau orang tanya homestay dan baju arab. yang tu kena tengok tarikh betul-betul tak nak tersilap.





buku ni dah lama, sejak cik zira belajar kat maktab dengan UUM lagi. dulu masa belajar lagi seronok, hari-hari ada orang beli, hari-hari pergi pejabat pos, pos barang.


cik zira memang suka berniaga. dari sekolah rendah lagi, ada je benda cik zira nak jual. sampailah ke sudah. Insya Allah, semoga sentiasa dimurahkan rezeki oleh Allah untuk mencari duit sampingan dan boleh disimpan.


jadi, kepada sesiapa yang nak tahu bisnes kecil-kecilan cik zira, silalah ke REDshop ye.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 18 disember 2012 8.47 a.m.

2 comments:

Nana said...

masih cantik buku biz cik zira...
semoga dimurahkan rezeki dlm perniagaan... :)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

haah, jaga elok-elok. terima kasih.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails