SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, January 31, 2013

Kafeel & Khalisah




hari tu, BFF dan suaminya, Eddy datang nak tengok Khalisah. dibawanya sekali Kafeel yang bam bam itu. baru 5 bulan tapi semangat betul si kafeel. comel. geram dengan dia. rajin senyum.









mama kafeel dengan ibu khalisah ni kawan baik dah lama. dari sekolah ke hulu hilir sama-sama. sampailah masuk U, dah keje, dah kahwin dan ada anak pun masing-masing. semoga hubungan baik dan rapat ini berkekalan sampai bila-bila.


begitu juga dengan kafeel dan khalisah. berkawan lah bila dah besar nanti ye anak-anak.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 26 januari 2013 12.35 p.m.

2 comments:

fasha said...

jeless nyee ade baby..lame dah tak pegang baby....hee

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

ala,janganlah jeles. jumpa baby kat mana-mana,cuba minta pegang.tapi kena minta baik2 dengan maknya dulu. kita dulu suka wat camtu. gewam tengok baby.sekarang dah ada baby sendiri.syukur

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails