SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 28, 2013

Khalisah bila kena bedung



dipersembahkan Baby Khalisah apabila dibedung


 Day 1

Day 2

Day 3

 Day 4



Khalisah tak suka kena bedung. baby zaman sekarang kan. nak bebas sebebas-bebasnya. tangan tu mesti nak ke atas macam nak azan. kalau tangan macam tu memang dah lena sangatlah tu.


tali pusat Khalisah dah tanggal masa hari ke-9. sama macam ibu dia, bik ani kata cik zira pun dulu tanggal pusat masa 9 hari. nama pun anak ibu kan.


Khalisah kena kuning. kali pertama check 15.1. lepas tu 13.2-11.3 dan last sekali 8.1. dah tak payah amek darah lagi dah. jerit bukan main masa amek darah kat tapak kaki dia. sian dia. tapi nangis kejap je lepas tu sambung tido balik.


siang memang kaki tido. malam berjaga. jadi, cik zira sekarang kerja shift malam. pagi time dia tido cik zira plak tak reti tido. tulah tak dapat tido yang cukup. takpelah, demi anak.


ok. nanti cik zira tunjuk gamba Khalisah tido kalau tak dibedung plak ye. macam manalah rupanya.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 26 januari 2013 11.00 a.m.

9 comments:

cik chinta said...

bedung pki kain batik n lampin pon bole?

Felis Domestica said...

waaaa...mata dia mcm cik zira...bersinar

Aiza Haris said...

tahniahhhhh zira...

nora fida said...

bsr mata dia..hik3

nora fida said...

bsr mata dia..grm tgkkk..hehehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta:

pun boleh. asal nama kain. boleh bedung, bedungkan aje =)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Felis Domestica:

wah, khalisah. mata bersinar ye ikut ibu dia. hehe. harap-harap macam tu lah =)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Aiza Haris :

terima kasih ye Aiza

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

nora fida :

haah, mata bulat besar. ibu dia sendiri tengok gewam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails