SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, February 17, 2013

bedung paling kuat



masa lepas kena sunat tu, mak bidan, mak timah tu bedungkan khalisah kuat-kuat. rasanya itu bedung yang paling kuat untuk khalisah. maklumlah, bidan yang bedungkan. dahlah bedung letak khalisah kat kaki je. memang pakarlah.



anak ibu, khalisah



khalisah memang tido setido-tidonya. tak gerak langsung. lena sangat dia tido. kan best kalau cik zira pandai bedung macam tu. mesti dia tido lena dan tak terkejut-terkejut.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 11 februari 2013 5.15 p.m.

6 comments:

mama ila said...

amboiii...lena betul yer dia tdo =)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

haah, bila dah kena bedung camtu, lena sangat!

cik chinta said...

cute, kuat tol khalisah tdo. jrg pic buka mata

Ibu Ilyanie(s) said...

tahniah dik!!!! lebatnya rambut bb, jeles akak! hehehe...

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta:

hehe.tahu takpe.banyak masa dipenuhi dengan tido.ada je gambar buka mata tapi tak letak.ngeh!

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Ibu Ilyanie(s) :

hehe.rambut dia memang lebat betul. nak cukur pun lama sangat. terima kasih kak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails