SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, February 12, 2013

Di Hari Sabtu Hari Khalisah.



Sabtu,
9 Februari 2013
cik zira katakan hari Khalisah sebab belah paginya Khalisah dah selamat disunatkan oleh bidan, mak timah. dan sangatlah bagus anak ibu yang sorang tu sebab dia nangis kejap je lepas tu tido balik. baik sangat.


selain dah bersunat, hari sabtu tu jugak Majlis Aqiqah seekor kambing untuk Khalisah dan jugak cukur jambul. dan hari tu jugak babah Khalisah cukur dan botakkan kepala Khalisah. ha, gamba Khalisah botak nanti cik zira tunjukkan ea. bagi surprise jeng jeng jeng dulu. hehe


Khalisah pakai baju gaun ke untuk Majlis Aqiqah? 


oh tidak! dia pakai baju biasa je. tapi wajiblah Merah. dan dah pakaikan sarung tangan ngan sarung kaki yang comel tu.


ini dia Khalisah di hari sabtu lepas.


 senyum dalam tido. tengok kaki kiri dia menapak bila tido. hehe

ini BFF amek gambar Khalisah letak dalam instagram



tunjuk gambar Khalisah je dulu. lepas ni tunjuk Khalisah kena cukur rambutnya oleh orang yasin pulak.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 11 februari 2013 2.50 p.m.

6 comments:

cik chinta said...

ikut muka babah la

mama ila said...

hihihi..tetap merah =)

Farrah Salesgallery said...

ziraaa.. kak farrah ni, akak bukan reti nk comment2 blog ni, ni pun xtaula keluar ape hehehe.. comel nya khalisah.. comgrats ye, mesti seronok kan..bila naik skolah??

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta:

ye ke?dah ramai jugak cakap tapi tak nampak tang mana.huhu

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

mama ila:

selamanya Merah kekal bertakhta di hati

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

kak farrah:

wah, dah ada blog bisnes ea.good2.terima kasih. seronok tapi malam kena berjaga tu letih sket.hehe. tak tahu lagi naik bila. tak tanya sekolah pun lagi. pantang pun tak habis lagi, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails