SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, February 21, 2013

khalisah pakai romper



geram kan tengok rompers baby comel-comel dan cantik-cantik. pulak tu murah-murah je. manalah tak terbeli. tapi beli pun tak banyak masa khalisah dalam perut lagi.



khalisah beraksi



jadi, bila dah beli, kenalah pakaikan khalisah walaupun buyut khalisah cakap baju tu baju monyet dan susah nak pakai dan buka. memanglah susah, tapi tak salah rasanya bila dah beli pakaikan. dan lagipun ajar baby bersenam jugak bila nak buka dan pakaikan rompers kat baby. ceh, nak fikir positif sebenarnya.


nanti dah besar pun dah ada beberapa rompers menanti untuk dipakaikan kat khalisah hadiah khalisah dapat. dah besar dia dah pandai pakai dah. lagipun bila pakai nampak comel dan seksi. hehe. baby seksi takpe. jangan dah besar seksi ye anak. jadi muslimah cantik je takpe. ibu redha.





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 17 februari 2013 1.50 p.m.

5 comments:

Felis Domestica said...

CIk zira, rompers pakai ngan leging..leging yang sekali dengan stokin, kurang sejuk, untuk malam nanti nyenyak sbb mcm selimut

cik chinta said...

x sejuk bby x pki sua pjg zira? tu r, byk yg ctik, nk jg bli, cme tkot x sesuai je

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Felis Domestica :

haah, ada je legging tu tapi dalam rumah tak pakai sebab biasa memang akan balut dia dengan kain batik. tu sebab nak amek gamba rompers tu yang cabut kain batik dia. hehe

dia pun memang tak boleh sejuk memang

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta :

sejuk. nak amek gamba cabutkan kain batik dia.

eh, belilah. tapi jangan beli banyak sebab baby kecik susah sket nak pakaikan dia. tapi memang comel tau!

cikgu dillah said...

cantikknya baby dia.... muka sebijik cam ayahnya...anyway slamat berkenalan khalisah...meet u later...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails