SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, May 25, 2013

pizza sedap kota masai



lepas dah lama mengidam nak makan pizza yang cik zira pernah cerita dalam ENTRY INI, akhirnya dapat jugak beli masa kat sekolah bulan lepas bawa balik umah. beli 2 biji yang saiz large. perisa tuna dengan seafood tak silap sebab kat rumah atok ni ramai tak boleh makan daging, so belilah seafood dan tuna.


sedap. roti dia memang empuk dan topping dia memang penuh. harga pun sebiji besar tu tak lebih RM 20 pun. puas hati makan satu rumah. 






lepas ni nak beli perisa lain plak bawa balik umah lagi. memang sedap!!





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 18 mei 2013 5.45 p.m.

1 comment:

Atikah Honey Bee said...

boleh bagi alamat dia? ke mmg kena order guna tefon jer? alang2 dh dkt pasir gudang, ingat nk g kdai trus jer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails