SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, September 11, 2013

sian khalisah kena urut


Assalamualaikum
Ini kisah pagi tadi je. Bawa khalisah gi berurut dengan bidan mak timah. Tokbik ngan buyut khalisah suh bawa sebab khalisah kan pernah jatuh katil dengan batuk dia susah nak berak dia. Jadi bawalah pergi pagi tadi. Kul 8 pagi macam tu.


Dia tengok je muka mak timah da mencebik. Tak pernah nampak agaknya. Bukakan baju seluar ngan stokin khalisah.


Mak timah baringkan khalisah meniarap atas pangku dia. Bagi remote nak kasi khalisah hayal. Awal dia ok cam merengek sket. Masih boleh tahan sakit. Macam gamba kat bawah ni.





Dah lama sket tu habis nangis jerit sebab sakit sangat agaknya kena urut tu. Meronta dia. Pandang je muka ibu dia ni minta tolong tapi cik zira buat tak tahu je. Kesian sangat tengok dia.





Habis dia muntah banyak keluar lendir dia sume sebab memang da bape hari ni asyik batuk je.


Tak lama pun urut khalisah.  Dalam 5-10 minit je sebab baby lagi kan. Tapi memang mak timah cakap urat kat betis khalisah tu keras. Kena rajin urut pelan pelan.


Dah habis urut terus tokbik peluk pujuk khalisah. Sedu sedan dia. Air mata sume keluar. Sakit sangat agaknya. Mana pernah kena urut kan. Baru nak masuk 8 bulan da kena urut. Hehe


Takpe.  Orang tua kata baby pun sebenarnya elok urut kalau jatuh ke apa ke. Bagi badan dia sedap sikit. Orang tus pun kalau berurut kan sedap. Hilang sakit sume. Samalah macam baby. Tapi kena cari orang yang betul pandai urutla k.

4 comments:

suezen said...

my daughter pernh kene urut sekali...me plak yg over2 nangis

Zura@Iwan said...

Tokbik ni mmg pndai mgurut bb ke?
kt mn ye ?

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Ololoh..
Kita mmg cool je kalau anak sakit. Tp tula sian tengok. Huhu

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Bukan tokbik yg urut akak.. kita ngan tokbik bawa gi bidan mak timah yg urutkan khalisah. Dekat ngan uma je :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails