SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, March 20, 2014

esok Khalisah balik kampung


Khalisah ada dua kampung sebab ibu orang jb babah orang penang. Khalisah duduk ngan ibu dekat jb jauh dari babah. Jadi esok dah mula cuti sekolah. Yeehaa!! Sejak disember sampai sekarang baru dapat cuti lama. Jadi 9 hari cuti yang ada akan dimanfaatkan dengan sebaiknya.

Babah dah tunggu kitorang. Mesti babah tak sabar nak jumpa dengan ibu n anak dara kesayangan kan babah. Nanti babah jangan lupa jemput kitorang dekat airport ye.

Disember Khalisah fly dengan ibu. Selama ni fly tak pandai jalan lagi. Ini dah pandai jalan x tahu macam mana gayanya esok pagi.



Harini last gi sekolah. Nak bereskan semua keje yang ada. Cuti nak rehat dari kerja. Nak bg stress sume hilang. Balik cuti je bekerja keras balik. Banyak lagi yang nak di setelkan.

Ok. Esok nak terbang tinggalkan jb sekejap dan ke penang. Pastu nak bercuti ke langkawi sahaja. Tiga beranak. Bawa Khalisah naik cable car. Mesti Khalisah seronok. Hehe

Selamat bercuti anak anak sekolah dan cikgu cikgu. Sembilan hari je. Pastu kita keje balik tau. Homework buat ye anak anak.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails