SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, April 16, 2014

penat si khalisah


masa bercuti ke langkawi tu, khalisah nampaknya seronok. tapi dalam seronok tu nampak dia letih. yelah dalam kereta dari penang dah tido sebab tak tido dari pagi. lepas tu naik feri. sampai kat langkawi tunggu kereta sewa dia dah melepek terduduk depan kfc. penat sangat agaknya.


khalisah kepenatan masa sampai di langkawi

tengok tu. bukan main khalisah nak heret beg ibu masa sampai kat jeti kuala perlis ;)



naik kereta van kapatebang feri moto dah. bas lori ngan ketapi belum lagi. nanti nak ajar khalisah naik lain lain yang dia belum naik. bagi dia merasa semua. tapi selalu jeles dengan khalisah sebenarnya. kekecik dah banyak kali nek kapatebang. sebab balik kampung babah kat penang konpem nek kapatebang. ibu ni masa kecik macam khalisah takde pun merasa nak nek kapatebang. untung kamu nak oi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails