SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, June 20, 2014

KOTAK JAM TANGAN EKSKLUSIF


Assalamualaikum
Cik zira nak buka jualan untuk KOTAK JAM TANGAN EKSKLUSIF. cik zira pernah buat entry cik zira tahun 2012 hadiahkan suamiku kotak jam tangan warna merah sebab suamiku memang suka kumpul jam dan dah banyak jam tangan dia.

Ada yang bertanyakan pasal kotak jam tu. Memang susah nak dapat kotak jam tangan macam tu. Kalau google banyak keluar yang indonesia jual. Jauh sangat nak beli kan.

Nasib baik masa pergi guangzhou haritu cik zira ada terjumpa kotak jam tangan ni. Cik zira amek tak banyak. 5 kotak sahaja.

Ada 3 design tau. Hitam, Merah dan Burberry. Interior dia warna merah. Memang nampak sangat eksklusif. Bila dah letak semua koleksi jam tangan yang ada memang cantiklah.







Kalau suami korang memang kaki kumpul jam tangan macam suamiku tu, apa lagi bolehlah hadiahkan tau. Suami mesti suka.

Kotak ni berat tau. Ada sedia kunci sekali. Nak pilih jam dari luar pun boleh. Hari hari boleh tukar jam dan yang penting jam tu tersusun rapi dan cantik.


HARGA : RM 115 SAHAJA TERMASUK POSLAJU
sms atau whatsapp cik zira di 0127962386 ye. terima kasih

2 comments:

Muhammad Azlan Sukimin said...

Assalamualaikum...
Ade stok lg x kotak jam nie?
Nk kaler hitam atau burberry..
0177302234-azlan

hennes boutiqe said...

Ada lg x kotak jam nie? Kalau ada saya nak lah hitam...
0164826771- kong

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails