SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, February 22, 2015

ahad terakhir di februari 2015


esok keje!!
cuti 9 hari dah habis. apa pun puas hati dengan manfaat dan masa cuti yang ada luangkan masa dengan anak dara kesayangan dah suamiku. bercuti pendek di parkroyale dan berjalan jalan di penang. dan paling hebat shopping sakan semalam di SQCC sempena MOODREPUBLIK TOUR PENANG.

puas hati sangat sangatlah!

esok kembali bekerja seperti biasa. mula dah nak prektis untuk choral speaking. pertama kali ni conduct choral speaking. harap semua berjalan lancar. biasanya action song. takpe, sahut cabaran ni. cuba lakukan yang terbaik dan semoga anak anak choral speaking bagi kerjasama yang baik dan mendengar kata.

pertama kali tak target menang sebab katanya lawan memang tetiap tahun menang. jadi, cuma buat yang terbaik sebab ni pertama kali.

selamat bekerja semula cikgu cikgu yang dah kerja balik esok ye. jom kerja dengan baik.

kerja kerja kerja sampailah cuti lagi nanti hujung mac. In Sha Allah cuti Mac nanti nak balik JB. rindu JB rindu tokbik dan buyut khalisah. dorang semua pun mesti rindu khalisah yang dah bambam ni ha.

ok semua. entry harini ringkas je. cik zira doakan semoga semuanya sihat sejahtera dan baik baik sahaja ye dalam semua pekerjaan yang kita lakukan. amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails