SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, February 27, 2015

cuti cuti family - final part


akhirnya, ni cerita last pasal cuti cuti family cik zira satu malam di park royal batu feringghi penang. alhamdulillah dapat belanja suamiku dan khalisah bercuti sebentar rehatkan diri bagi khalisah happy. ibu pun dapat merasa kegemaran ibu duduk hotel dan makan best di hotel.



ini semua untuk keluarga kecilku. penat cari duit berniaga kecil kecilan dan jadi cikgu berbaloi bila dapat bercuti dengan keluarga tersayang. walaupun dekat je dengan rumah. masih dalam penang. jimat kos kalau pergi bercuti jauh. kos perjalanan jauh tu boleh digunakan dengan mengambil hotel yang elok di penang ni.

ibu harap khalisah happy dengan percutian satu malam ni. ada rezeki ibu ngan babah bawa lagi ye. yang penting kolam mandi untuk khalisah. dan sarapan pagi untuk ibu. babah? on je mana mana apa apa pun kan babah?

korang pulak ke mana cuti tahun baru cina. kaum cina beraya yang kita kita ni pun amek kesempatan berjalan sana sini kan.

oh ye. next week punya entry khas untuk kongsikan pengalaman bertempuh di #MOODREPUBLIKTOURPENANG berdua je dengan khalisah mengharungi lautan manusia. nanti cik zira kongsikan ye. dan cerita pasal bawa khalisah tengok belon udara panas pun nak kongsi.

tamatlah kisah cuti cuti family cik zira di penang ini jek. walaupun dekat tetap hebat! sekejap je kan nak habis bulan 2 dah. mari teruskan kerja dengan tekun untuk menuju ke cuti hujung mac nanti pulak. simpan duit untuk cuti cuti yang itu pulak. In Sha Allah.



5 hari ni entry takde update menu menu makan kan. ok, esok lusa update pasal makan plak k. wajib tu dalam blog ni dari tukang masak di rumah sahaja yang masak pakai cecampak je. kan dah kata masak ni senang. tak percaya lagi. kan kan wahai ibu ibu sekalian. ceh, angguk lah tu =)

2 comments:

suezen said...

zira, x kisah lah dekat ke jauh. yg penting the moment during vacation tu:)

arysha_fayyadh said...

Assalam zira,
iols pun suka maen masak campak2 sajork he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails