SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, March 12, 2015

leka sekejap je...


dengan khalisah ni, kalau terleka sesaat pun boleh jadi apa apa. kalau siapa jumpa khalisah memang nampak dia anak baik sangat. depan orang tak kenal khalisah diam je. tak nak cakap. duduk baik. itu depan orang. kalau yang dia dah kenal, tahu dah perangai khalisah macam mana. hehe

banyak dah projek khalisah buat dalam diam. sama macam haritu masa masuk wad. ibu duk tengok tv kejap je. mula mula dah perasan khalisah tunjuk tangan dia yang berbalut tu. ibu cakap jangan buka. lagi sekali pandang dia dah senyum tunjuk jarum dia cabut. "ibu"



darah memancut. banyak darah keluar. ibu lari panggil nurse. nurse pun heran padahal dah balut elok dah. kan tak pepasal kena cucuk tangan sebelah plak. meraung dia sampai tolak nurse semua. lepastu ada hati lagi tu nak cabut jarum baru lagi.



khalisah khalisah.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
laaaaaaaaaaa
kesian khalisah
banyak darah tu
seriau iols

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails