SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, May 10, 2015

tak percaya itu dia


khalisah ni kalau tengok gamba dia masa baby baby, dia tak tahu yang itu dia. selalu khalisah akan sebut nama sepupu sepupu dia. dia tak berapa nak faham kot yang dulu dia pernah baby pernah kecik. sekarang dah nak masuk 2 tahun 4 bulan.






agaknya khalisah ingat dia tu lahir lahir je terus beso. agaknya la kan.

tapi bila dah terangkan pelan pelan baru dia faham. lepas tu dia tengok gamba masa baby baby nanti cakap, " ni isha baby baby"

ha, faham pun.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
mata boooooolaaaaaaaatttt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails