SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, November 1, 2015

semua benda pun nak buat sendiri


"ibu nak roti coklat"
khalisah minta banyak kali ibu buat tak dengar ibu layan phone. sekali dia keluarkan mangkuk nutella sudu roti sume letak atas meja. sama macam ibu buat sume kalau ibu nak buatkan khalisah roti.

ibu senyum.

"ibu, khalisah nak buat sendiri boleh tak ibu? khalisah kan dah besar."

"yelah. boleh boleh."

dia pun buatlah sendiri pakai sudu amek nutella sapu dekat roti. banyak dia amek nutella tu. pastu sapu tengah je. lepastu makan sekeping roti dia buat sendiri.



baguslah anak dara ibu ni. dah besar sangat dah ibu rasa. januari ni baru 3 tahun. umo 5 tahun ibu aja masak hokeh ;)

8 comments:

NURUL NABILA AHMAD JADI said...

Assalamualaikum , teacher Hazirah . Wah , comel lah Khalisah anak Teacher Hazirah .

noly anna said...

awww..soo cute :)

cik chinta said...

amboi..cekci..hihi

Elya Roza said...

GOOD GIRL !

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

As salam. Terima kasih puji khalisah 😀😀

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Hehe. Thanx dear :)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Ni uniform khalisah kat uma sebab senang kalau dia nak buka seluar nak gi jamban.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Tq acik. Hopefully good girl la sampai beso :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails