SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, March 28, 2018

32 tahun. Alhamdulillah

Assalamualaikum.
Semalam 27.03.2018 genap umo cik zira 32 tahun. Tahun kedua dalam fasa 3 series. Banyak baca yang orang kata bila umur masuk 3 series makin cantik. Ye ke idok? Hehe. Orang tu kalau dah memang namanya cantik tak kisahla umurnya berapa pun kan macam che ta tu. Kalau nak cantik kena bagi cantiklah. Usaha tangga kejayaan. Ewah!























Terima kasih buat semua yang ingat buat semua yang wish cik zira semalam. Siap paksa budak kelas nyanyi lagu besday sebab takde sape nak nyanyikan. Khalisah pun terlupa. Haha.

Terima kasih Ya Allah atas pemberian kehidupan yang baik baik sekarang ini. Anak anak penguat hati. Suami. Keluarga tersayang.

Doa cik zira untuk diri sendiri semoga menjadi yang lebih baik setiap hari. Berusaha ingat Allah ingat mati setiap hari. Berusaha jadi isteri ibu cikgu yang makin baik. Meniaga pun sentiasa dimurahkan rezeki. Rezeki diberkati Allah. Semoga berat tak naik makan macam bela hantu dalam badan. Asek keje nak makan je. Tapi nak kurus. Acane tu!

32. Alhamdulillah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails