SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, September 29, 2019

kopi jamu amalan cik zira

kalau tanya cik zira ada amek apa apa tak supaya bertenaga sepanjang hari. bangun subuh dan tido balik lewat malam setiap hari rutin macam ni dan buat kerja suri rumah, cikgu dan owner bajuarabkhredshop.

ada.

cik zira memang amalkan minum kopi jamu sejak habis pantang khaliq. biras yang kenalkan. cik zira jatuh cinta sebab kopi yang sedap. dan ada ramuan herba yang bagus untuk dalaman dan jugak luaran kita wanita yang dah beranak pinak ni.

lagi lagi cik zira ni jenis aktif dan hari hari banyak kerja kena buat. kena ada tenaga yang banyak sepanjang hari setiap hari.

tahun ni 33 tahun, walaupun umur semakin meningkat kalau boleh cik zira nak sentiasa nampak muda cergas dan bertenaga. sentiasa cantik luar dan dalam untuk diri sendiri untuk suami dan untuk anak anak dekat sekolah.



cik zira amalkan ayu dara cafe ni memang kalau sekali beli 2 kotak. dalam sekotak ada 12 sachet. sehari minum 2x pagi dan petang atau malam. kalau tak minum ni macam tak sah hidup sehari tu. hehe. sampai macam tu sekali kan. dia jadi macam ketagih pulak. sebab sedap.

banyak kopi jamu brand macam macam sekarang ni. korang boleh cuba tengok mana yang sedap.



ingat tau, kita perempuan ni banyak nak kena jaga. luar dan dalam. walaupun berumur tetap nak kena sentiasa bercantik cantik dan jaga penampilan kita ok.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails