SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, August 10, 2024

Indo Mie Spicy Gourmet Noodle

Okeh, cikzira baru lepas makan Indo Mie pedas yang baru keluar. Namanya Spicy Gourmet Noodles. Kadang-kadang kecewa dengan perkataan spicy tu bila cuba alahai pedasnya main-main x pedas pun.

Jadi, kita try yang ini. Harga pun okeh harga normal cikzira beli dekat longwan yang seplastik ada 5 paket tu RM4 lebih tak sampai RM5 kalau tak silap. Jadi, untuk harga boleh klasifikasikan sebagai murah. 


Untuk rasa, nak kata sedap sangat sangat tu taklah pada tekak cikzira tapi boleh repeat sebab paling cikzira suka memang maggiegorengpedasgiler ayam bakar tu. Tapi, sejak boikot dari oktober tu memang tak makan dahla habiskan stok yang ada je. Belum ada lagi lah yang boleh lawan rasa sedap yang itu. 

Untuk tahap kepedasan pada cikzira yang suka sangat pedas memang ok. Maksudnya bila makan tu ada rasa pedas. Bukan acah. Tapi pedas level apa untuk cikzira yang pedas biasa tapi rasa pedas tu. Bukan pedas menggila tu tak. Kalau orang tak kuat pedas mungkin berpeluh jugakla sket. Walaupun rupanya macam tak pedas tak merah pun tapi jangan dipandang pada pucat itu. Hehe

STATUS : approved. Boleh repeat dan buat stok✅

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails