SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, May 20, 2010

chenta hati 1


malam ni dah boleh borak2 dengan chenta hati 1 tersayang
dia balik minggu ni
nak borak lama2 dengan chenta hati 1 sbb dah lama sangat tak jumpa



harap2 dia selamat sampai kat uma atok ni
walaupon dapat jumpa kejap, itu pon dah cukup bermakna


hari tuh pon chenta hati 2 balik bape hari jek
sekurang-kurangnya dapatlah jumpa jugak adik-adik tersayang walaupon bape hari jek



dahla susah nak jumpa skang ni
dapat jumpa kejap pon jadilah kan,,



kakak si merah ni ada adik laki 2 jek
manalah tak sayang kan,,hee




~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 20 mei 2010 11.05 a.m.

4 comments:

syafawani said...

ha gunakan kesempatan ni betul ehh..hehe..xpe2..kejap pon ok..asal leh pandang2 jeling2.hik3

syafawani said...

tetibe rindu adikku yang nak berdikari dah ituuuuu.

hazirah abdul rahman said...

kalo rindu selalu tanya kaba kan?,,=)

hazirah abdul rahman said...

yep wani, bukan sekadar pandang2 jeling2 lagi,borak sume siap,,hee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails