SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, May 24, 2010

kerja ini




malam tadi sambil makan bihun sup segera dengan telur goreng + ikan goreng, sambil tgk mentor
konsert kedua kumpulan A hambarlah, tak sebest konsert pertama
salah pilih lagulah sume


lepas habis makan
terus keluarkan kotak yang ada sume barang2 yang nak kena siapkan



apa bahan-bahannya ye?
(eceh, macam nak masak plak ada bahan-bahan kan?hee)
ini dia
taratata~~


ini mangkuk comel itu, ada 3 designs sumenye, harga dia RM1.50 sebiji,,

coklat ini akan diletak sebanyak 2 biji utk 1 mangkuk comel itu

riben cantik bertulis terima kasih utk mengikat

beg merah cantik utk mengisi bila dah siap

ini sticker terima kasih tp nak guna utk mug bukan utk yg ini,,hee

gunting dan juga salotep ye,,

kain chiffon berkilat cantik 1 gulung,, harga dia RM10.90





mula-mula ukur kain muat ke tak nak bungkus mangkuk tuh
2 kali membazir kain sbb potong2 jek tak muat
kali ketiga muat, terus potong kain banyak2, senang keje



ni hasil 2 yang pertama



nampak comel ke comot?
ngee



start wat lepas habis mentor kul 10.30 cam tuh
habis buat dalam kul 12.30
2 jam lah jugak, wat sorang2 plak tuh,,hee



ini plak hasilnya lepas dah siap 30 kesemuanya




lepas dah siap
masuk pulak dalam beg
tp beg tuh kecik plak
kena sumbat2 mangkuk dalam beg itu
habislah kemek dan tak cantik da, penat jek buat,,huhu
nak wat cane, kena masukkan jugaklah
kengkonon seprise lah bila org buka beg dan tarik mangkuk tuh akan cakap, "wah, cantiknya!"
tade maknanya cantik lagi bila kuar dari beg akan kemek segala



lepas dah masuk dalam beg
tp beg tuh kurang dua
dalam plastik kata ada 10, tp tak cukup lagi 2, ada 28 sahaja
penipu tau org jual tuh, tak bek, berdosa,, tak tahu,,




dah siap yang ini
lepas ni akan ada keje lain kena setelkan sbb jumaat malam sudah kena balik penang utk KISSM tuh,
sengaja balik awal sket,,hee





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 24 mei 2010 8.57 a.m.

4 comments:

cik paro said...

cik zira bila lagi nk kawen??

hazirah abdul rahman said...

haha,,
soalan apakah yang cik paro tanyakan ini??,,=)

noor afzan said...

hadiah ni untuk kenduri kawin makcik zira ke.?

hazirah abdul rahman said...

haah,
tp ini utk belah keluarga
jemputan datang dapat benda lain,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails