SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, May 19, 2010

tutup mata


cik zira memang lah suka bergambar macam korang jugak yang suka bergambar tuh
kamera kecik mmg sentiasa ada dalam beg di bawa ke mana2 sahaja pergi
dan kamera besar plak kalo pakai cantik2, bawu bawa nak amek gamba banyak-banyak


tapi tulah kan
kadang-kadang cik zira ni tak tahan dengan flash kamera tau
selalu sangat tertutup mata tak sengaja
mmg tak tahan selalu
nanti kalo banyak sangat kena flash, mesti sakit mata sekejap


banyak jugak gamba tutup mata tp dah delete sebab sangat buruk,hee
tp entry ni cik zira nak tunjukkan satu gamba tutup mata ekslusif tau, hanya kat blog ni jew,,=)





tgk mata tuh
mmg dah tak boleh tgk flash dahlah tu punya pasal
mata dah tak boleh buka da,,
tp senyum tetap senyum




dah kalo suka dan kuat sangat bergambar, tertutup mata pon takpela,
gamba lagi banyak2,,hee





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 19 mei 2010 12.57 p.m.

2 comments:

kain_sari said...

macam rupa nak tido jerk cik zira..hik3..;p

hazirah abdul rahman said...

mata kena flash mmg cenggitu,,hee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails