SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, May 19, 2010

revolusi ketembaman



cik zira ada banyak gamba saiz pasport yang disimpan
dari dulu2 sampailah skang
dari muka macam hape sampailah muka tembam lah pulak


dan paling tembam adalah gamba pagi tadi amek nak wat pasport
seyes super tembam tau
dalam pasport sangat tembam sampaikan rasa tanak tgk dah muka sendiri dalam paspot tuh,,
tp nak wat cane, muka mmg dah tembam kena pasrah dan redha


kat sini nak tunjuk 4 keping gamba jela ea
sama2 tgk revolusi ketembaman cik zira ye



nampak tak makin lama makin tembam
gamba dari pakai tudung putih tu yang lama dan sehingga ke paling lattest tudung maroon
tembam kan kan



meh, cik zira close up kan sket

ni masa awal2 masuk maktab, muka takdelah tembam sangat,
gamba pon pakai spek lagi,,=)


ni masa sem lepas tak silap, kepala sume senget2 siap, tudung pon senget

ni gamba 2 hari lepas, senyum baik punya
tp sayang takleh guna buat pasport plak, tembam lah!


ni gamba paling tak boleh blah, sangat super duper dewa tembam!!
aduhai,,




gamba yang 2 terakhir tuh tak boleh terimalah
mmg tembam lah
tp beza sehari jek, nampak sangat macam beza setahun punya tembam
adeila,,
kenapalah muka tembam ni,,



perasan kan
sejak beberapa menjak ni cik zira asek cite pasal berat badan jek
muka tembam lah
sbb mmg perasan diri ni dah tembam sangat da



maafla ye
entry bercerita meluah perasaan sket
tak dpt terima sebenarnya makin tembam tau
macam mana nak bg muka tembam tak tembam dah?
ada pape petua tak?
kongsilah, mana tahu cik zira boleh try ke,,
tanak nampak muka tembam sangatlah,,huhu





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 18 mei 2010 11.58 p.m.

7 comments:

Sharinginfoz said...

kiranya buat koleksi ya.. baguslah kan

Budak US Tak Tahu Maths??

hazirah abdul rahman said...

haah,,=)

P-jot said...

cik zira... kamu xtembam k..... cun jek sy tngok...ihihihihihi (fiza yg beli long cardi n jmpe kat shell larkin hehhehehe)

hazirah abdul rahman said...

alala,dlm gamba tembamla dear,,hehe

P-jot said...

hehehehhe.... tu dlm gmbr jek dear..... realiti nye tak pn.... kurus n chumell jek.... hehehehhe

hazirah abdul rahman said...

fiza2,,kan men dia puji kt,,
nanti jumpa lepak2, dating2 plak ye,,=)

P-jot said...

ok cik zira.... len kali kite jumpa leoak2, dating2 k.... nnti kite sms2 k

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails