SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, June 23, 2010

SR Pecan Butterscotch




dah lama cik zira teringin nak makan kek pecan butterscotch ni, tapi tak berkesempatan lagi
hari tu masa kat JB, nak try tapi takde plak
masa BFF tunang pon ari tuh, pihak lelaki ada belikan sebijik kek ni
lupa nak tanya BFF sedap ke tidak





cik zira kan pencinta makanan, pencinta kek jugak terutama kek dari Secret Recipe
memang sedap
tp yang ini masih tak try lagi



ada sape-sape pernah try tak?
sharelah rasa dia, sedap ke biasa jek?




memang teringin,, nanti kalo dah makan, cik zira review ye kek ini,,
sedap atau tidak,,
tp kek SR sumenye sedap,,=)





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 22 jun 2010 10.20 a.m.

1 comment:

nuruderirra said...

it taste yummylicious.!!seriously u should try it...5/5 star!haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails