SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, July 2, 2010

akan ke Pendang



tujuan utama cik zira selepas KISSM, bercuti dan berehat di Penang adalah sebab nak pergi ke kenduri kawen seorang lagi teman secohort iaitu Zaheeda
zaheeda adalah teman ketiga daripada 76 orang yang akan menamatkan zaman bujangnya beberapa hari sahaja lagi




yang pertama, Aima Nashuda, kawen di Kuala Terengganu, cik zira pergi bersendirian dari shah alam kemudian balik malam itu juga sebab keesokan harinya ada sedara plak kawen di Nilai





yang kedua, atirah, kahwin di besut kalo tak silap
itu pon cik zira pergi sendiri, pergi awal daripada JB






ketiga, Munir bertunang di Ipoh
yang ni dari maktab, berkonvoi ramai-ramai





dan untuk Zaheeda pula, cik zira dari Penang
akan pergi sehari awal, khalis hantarkan




nak menyibuk uma zaheeda tlg pape yang patut
cik zira kan memang suka kenduri kawen
kalo member jemput, insya Allah akan pergi kecuali ada hal yang tak dapat dielakkan




macam kawan sekolah kawen, Mazlinda di Kuantan dan kawan blogger ita di JB,
cik zira tak dapat datang sebab ada hal
tapi cik zira sms wish kat dorang yang sudah pon bergelar isteri kepada suami tercinta




dan lepas ni, insya Allah, kalo dah keje, ada sape-sape jemput, cik zira akan cuba datang
yelah, meraikan hari bahagia kawan-kawan semua
mestilah nak tgk, nak share kegembiraan bersama
yelah kan, muka masa jadi pengantin adalah muka paling bahagia, tak sama dengan muka masa berkawan-kawan dulu



Zaheeda akan nikah pada 10 Julai ni di kampungnya, Pendang
dia dah bagi alamat da masa cik zira sms dia kata nak datang awal
cik zira akan ke rumah atoknya di Pendang pada 9 Julai ni




balik dari Pendang ni, cik zira akan balik JB
kembali ke asal dan tamatlah sudah percutian di Penang
ada masa, ada rezeki, akan balik lagi ke Penang tp tidaklah sekerap jika belajar di sini 6 tahun yang lepas
yang pentingnya, cik zira takkan lupakan semua di penang ni dan semua kenangan di sini





cuma, JB adalah tempat asal, tempat yang walau jauh pun pergi pasti pulang juga ke JB tercinta
akan menghabiskan cuti bersama keluarga tersayang di JB pula sementara menunggukan surat posting bekerja nanti
harap-harap dapatlah kerja seperti yang dijadualkan




sekarang, ada satu jek masalah besar ni
cik zira takde baju lawa-lawa nak melaram kenduri zaheeda
semua baju cantik ada tinggal kat uma atok
nak pakai baju ape ea?




takpe-takpe
nanti, tunggu jelah cik zira update pasal zaheeda kawen tuh
tgk jela cik zira pakai baju ape ye,,hee




rasanya cukuplah ye cik zira membebel pasal kawen-kawen ni
yelah, cakap pasal kawen, memang seronok tp bila fikir pasal kawen
ha, tang tu agak tidak seronok,,
takpe, jodoh sume di tangan Tuhan, teruskan kehidupan seperti biasa, selesaikan impian yang perlu dilaksanakan dahulu, kerja dahulu, insya Allah, semuanya akan berjalan seperti dirancang
insya Allah,,=)


si merah ni pastinya akan melaram bila kenduri kawen menjelma,,=)








~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 2 julai 2010 10.03 a.m.

3 comments:

eD's photography said...

wahh...bnyaknye pi kenduri..hehee.
best2...
org lawa kan..mesti la kena melaram..hehe

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

rjinnyer mengire sumer tue...

hazirah abdul rahman said...

eD~~ eh, biasalah kenduri kawen memang besh, tgk pengantin, makan nasi minyak,,

lawa ke?time kasih memuji,,=)


xkenalmakatakchenta~~ eh, mestilah, kengkawan sendiri, bukan susah pon kira,,;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails