SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, July 4, 2010

perfume dah nak habislah


hi semua
saja nak bagi tahu
perfume kesayangan cik zira dah nak habis
tinggal sikit jek lagi nak bertahan



kalo sume nak tahu, cik zira pakai perfume Versace Red Jeans
pakai ni dari tingkatan 4 lagi, mula-mula kenal perfume ni, isteri abah yang bagi hadiah
mesti sebab dia tahu cik zira suka warna merah



tp sejak pakai, memang suka sangat bau dia
dahlah merah, dah tuh bau pon memang menggambarkan diri cik zira




lepas habis botol yang pertama, hadiah tuh, terus beli sendiri
memang kadang-kadang, bik hanifah bagi perfume lain, memang akan guna sebab memang sukakan perfume pon,
bik hanifah memang rajin bagi perfume, sedap-sedap sume baunya
contoh macam lacoste, bvalgari, L'Occitane lah, macam-macam lagi





tp, cik zira memang suka dengan Versace Red Jeans ni
dah ada 4-5 botol kot tak silap, lupalah


antara koleksi yang ada,,=)




ni kena beli yang baru
sebab dah nak habis
beli online jek sebab murah, amek dari stokis yang hantar dekat metrojaya, jusco sume
hari tuh pon amek kat blogshop tuh jugak,,




tunggu betul-betul nak habis, baru beli yang baru
mana boleh takde perfume kan, perfume tuh penting memandangkan cik zira adalah sangat suka dengan bau-bauan yang harum mewangi,,=)





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 4 julai 2010 10.31 a.m.

3 comments:

kyoO~rEz@ said...

wOw kayenye kak zira..hu3 byk koleksi ^^

ShA-RiFa said...

kt blogshop mn cik zira beli? mind to share...:)

hazirah abdul rahman said...

reza~~ mana ade, erra fazira lah kaya, kat uma dia ada satu rak khas utk perfume saje,,ngee


sharifa~~ nanti kt wat entry khas blogshop ni ea sharifa,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails