SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, July 5, 2010

suka suka suka




saje nak share dengan semua
sambil berblogwalking nak tgk ape yang cantik, terjumpalah gambar-gambar ni
gambar dia memang banyak, tp nak pilih dan nak tepek yang cik zira suka dan terasa nak pakai



oleh itu, mari sama-sama kita menjamu mata k,,














eeee,,, geram kan?
kalolah ada semua koleksi macam ni, rasa macam syurga lah,,
hari-hari keluar boleh bergaya dan stylo jek
mesti rasa bahagia,,



baju yang cantik-cantik, tudung yang juga cantik
aksesori yang stylo, kasut yang vogue
kira bestlah dapat pakai koleksi macam ni



takpelah, dapat tgk, dapat berangan pon dah ok dah,,
sekarang kena berada di alam nyata, pakai jelah apa yang ada
yang ada pon dah banyak, tak muat dalam lemari tuh,,




berangan jek takpe,,




gambar-gambar kredit to urban cic fashion,,
banyak lagi gambar kat situ,,




nak sambung berangan - angan dapat pakai sume baju kat atas tuh,, *wink*






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 4 julai 2010 10.57 a.m.

2 comments:

merahjamboo said...

cantekk!!lama tak bloghopping, dah rindu tengok cik zira dan gayanya!;)

hazirah abdul rahman said...

cantik kan sis pja,,
tp tuh sume gamba jek
kalo kt dapat sume cam tuh bes sgt,,


kt tak bergaya dahla sis, gaya sama jek,,huhu



suka jugak tgk gaya sis,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails