SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, August 3, 2010

alangkah indahnya





alangkah indahnya jika ada duit banyak ketika ini
boleh lah menambahkan koleksi baju
alangkah indahnya pula kalau dapat tambahkan koleksi baju seperti yang diinginkan seperti di bawah ini:








nak sangat baju blouse yang lengan panjang seperti contoh kat gambar-gambar di atas tuh
senang bila pakai baju lengan panjang ni
tak payah nak pakai inner dah,,
pastu pakai ngan jeans takpun suar slack
alahai, slack takde dalam koleksi lah, macam kena beli jek neyh,,hee
bersabar hazirah, kamu masih si penganggur, jangan berangan nak macam-macam,,
cukup2lah berangan tuh ye,,




kenapa model2 baju tuh sume comel-comel ye
suka jek tgk, macam anak patung, sungguh comel,, ^_______^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 2 ogos 2010 9.06 p.m.

4 comments:

m!da BucHuxX said...

ader rezeq ta kemaner...

hazirah abdul rahman said...

harap2 adalah rezeki tuh,,huhu

noor afzan said...

haha..
doakan juga tuk zira..
kalau sampai seru nanti, jangan lupa jemput..
ahaha~

hazirah abdul rahman said...

aik afzan,,seru ape plak neyh,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails