SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, August 4, 2010

4 tahun yang silam



e eh, macam lama sangat jek kan 4 tahun tuh nak bersilam-silam
kalau sekarang tahun 2010, 4 tahun yang lepas mestilah 2006 kan?
bukan apa, saja duk menggodek folder album, maka ternampaklah 2 keping gambar yang tidak jelas ni sebab amek pakai kamera enpon daripada dalam album
sebab itulah gamba tidak jelas,,




ini gambanya:




cik zira siap ikut tema lagi masa abang ai ngan kak jun kahwin 4 tahun yang lepas ni,,
kaler purple tuh masa sanding belah kak jun, warna MERAH tuh masa malam berinai kat umah kak jun, belah ktrg kat uma atok, kaler biru laut ala turqoise,,




tgk cik zira dulu-dulu, macam hape lah kan
kelakar betul setiap kali kalo tgk diri sendiri dalam gamba dulu-dulu
nanti 10 tahun pulak, kalau tgk gamba sekarang pon rasa kelakar jugak
yelah, zaman berubah kan,, tgk gamba lama mesti rasa kelakar jew,,
zaman berubah, orang pun mesti berubah, kecualilah yang tak berubah langsung memang tgk gamba tak rasa kelakar, sebab sama jew,,




kira 4 tahun lepas, cucu atok yang sulong iaitu abang ai telah pon berkahwin dengan kekasih hati iaitu kak jun, dan setelah 3 tahun bersama, lahirlah cicit sulong atok iaitu Mohd Aiman Danish
kiranya atok ni dah 5 keturunan lah dapat berjumpa sebab buyut ktrg ada lagi,,


aiman danish, penyambung kasih abang ai dan kak jun




4 tahun sudah berlalu
sekarang dah 2010 (ececeh, macam berzaman plak mengenang nasib,,aduhai,,)





lepas abang ai, cik zira adalah cucu kedua atok, cucu sulong perempuan
???????????
doakan sahaja yang terbaik
apa-apa pun kerjalah dahulu cari pengalaman
insya Allah, jika Allah kata itu yang terbaik, cik zira doakan yang terbaik,, AMIN,,,





sama-sama lah tolong doakan yang terbaik untuk cik zira ye





terima kasih luangkan masa baca entry ini ^______^





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 3 ogos 2010 3.16 p.m.

2 comments:

Tina Farhana said...

Salam zira. HEHE. best jgk sometimes kita imbau kenangan lama. klakar pun ada kdg2. suka tgk blog ni. merah! 1 of my favourite colour.huhu. btw, saya follow ye ;)

hazirah abdul rahman said...

wsalam
hi tina,,
haah, kadang2 kelakar imbau kenangan lama,,

suka merah juga ye?bagus2,,hee


thanx dEar,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails