SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, August 16, 2010

buka puasa 5 ramadhan




assalamualaikum semuanya
selamat pagi dan selamat berpuasa



macam biasa, entry pagi entry menu berbuka ye semua,,
ini menu berbuka semalam plak, 5 ramadhan,,

makanan yang di atas meja, ada yang tiada dalam gamba

keropok lekor

rojak

kuih muih

karipap sardin kesukaan dan popia

nasi goreng atok

ikan masak taucu

sayur goreng

ayam golek, ni pon macam hari2 kena ada

bubur pulut hitam, alamak, tgk jek terus tak sabar nak berbuka,
makan banyak kali tau,, ;)






tiada dalam gamba ialah otak-otak
semalam cik zira makan semua tapi sket-sketlah sebab nak rasa
syukur sebab hari-hari dapat berbuka sedap
korang pon mesti hari-hari berbuka juadah yang enak kan




itu sahajalah entry juadah berbuka puasa untuk pagi ni




selamat berpuasa, selamat berbuka dan selamat berterawih ye ^__________^






p/s sedih tgk shoutbox, ada jek yang tak puas hati, apa salah cik zira kat orang-orang yang komen tuh ye, tapi takpelah, terima kasih atas komen-komen tersebut, alhamdulillah,, semua yang komen itu mungkin sempurna sebab itu boleh komen sesuka hati kat cik zira yang masih banyak kekurangan ini, terima kasih ye kepada semua yang komen sebegitu,, terima kasih =)




tlglah, kalau rasa sakit hati jek tgk muka cik zira, tgk blog ni, adalah lebih baik jangan masuk blog cik zira, tolong sangat,,







~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 16 ogos 2010 8.20 a.m.

3 comments:

luvbee said...

kenape nie cik zira?? em...banyak bersabar ye di bulan puase nie..
mgkin ader hikmah di sebaliknya. abaikan dorg yg suka mengata tuh yang penting cik zira jadi diri cik zira yg baik tuh...

AM SYA said...

meriah betol laokk~~

terlior!

seb bek sya x p0se~hehe

bulan p0se mmg bln menggemokkn kn?hiks





xpela zira...bialah ape org nk kate

yg baek jdkn pngajarn

yg brok jdikn sempadan

xmo sedeh2 bln pose ni k

:)

hazirah abdul rahman said...

luvbee ~~ entahlah dEar,sedihlah,kt tak cari pasal pon dengan orang,dorang leh wat kt sampai macam ni,,sedih sangat,,itulah,kt mampu bersabar jelah,,Allah maha mengetahui,,thanx sgt bagi kata2 semangat ea,,cayang kamo,,=)


syasya~~ oh,tak pose ea,,hehe
sedap kan lauk berbuka,kalau tak control memang leh gemok sya,betul tuh,,


haah sya,thanx tau,,kt cuba jadi diri kt sendiri,biarlah orang nak kata apa,dorang tak kenal kt,,

thanx sangat sya,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails