SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, August 15, 2010

tak dapat beli, pegang pon jadilah




hari tuh temankan mami pergi beli laptop, dia nak beli laptop untuk senang bawa gi mana-mana
jadi, pergi BJ jew lah yang dekat pon,,
nak pergi perangin jauh sangat dah lagipon dah nak maghrib, sebab nak pergi kejap jek




akhirnya, mami pon beli dell kecik warna MERAH
suka cik zira, walaupon bukan cik zira punya, tp dapat tgk, dapat pegang dapat guna sekejap pon dah happy sangat, amek berkatlah kata orang, mana tahu nanti-nanti cik zira pon boleh dapat 1 kan kan,, AMIN




harga laptop mini dell tuh RM 1299
mami buat sekali dengan celcom broadband total sume RM 1499
broadband siap sekali dapat mouse as a free gift




cik zira sempat aja mami sket-sket jelah, macam mana nak check email
macam mana nak guna word, nak bayar bil guna cimbclicks
yang asas jelah, pelan-pelan yang lain nanti mami belajar sendiri
lagipon, orang tua-tua ni bila tak pernah guna laptop kan, susahlah sket, kena hari-hari guna nanti mesti dah pandai, lagipon mami sibuk dengan 2 kafe dia kan, payahlah sket nak guna laptop tuh selalu, guna pon untuk benda penting jela,,




cik zira sempatlah guna jugak laptop baru tuh tgk blog cik zira, yelah, bila laptop merah, tgk blog merah, wah, lagilah best, mengancam-ngancam merahnya,, =)




insya Allah, 1 hari nanti kena ada laptop baru jugak sebab yang ada ni dah uzur sangat
bagaikan segan mati tak mahu, macam nyawa-nyawa ikan je ni
tp alhamdulillah masih boleh guna, cuma perlu ganti untuk mudahkan bila dah kerja nanti




untuk mami, cik zira harap, lama-lama nanti mami dah pandai guna laptop dan guna intenet sebab zaman skang bila dah pandai guna sume tuh, mudahkan lagi kerja sebab mami kan bz sangat, bila guna intenet, senang nak bayar bil sume, tak payah nak tunggu beratur panjang
memang mami akan senang bila dah pandai guna nanti,,




usia sekarang kan tidak menghalang untuk penggunaan komputer dan intenet skang ni
sesiapa sahaja boleh guna dan menikmati kemudahannya selagi menggunakannya ke arah yang elok




mami dah dapat dah laptop merah, cik zira tunggu dulu
bila rasa betul-betul nak guna, baru akan dapatkan, insya Allah,,




dalam gamba ni tak nampak merah dia cantik sangat sebab lighting kamera phone ni,,
tp sebenarnya, memang merah yang sangat cantik,, sebab tuh suka ,, ^_________*






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 12 ogos 2010 1.37 p.m.

2 comments:

eD's photography said...

kak..nanti belikan untuk ed sekali boleh..nak merah jugak..garang gitu..hehehe...kak zira makin comel..:)

hazirah abdul rahman said...

alahai dik,kt pon tak mampu lagi neyh nak belikan utk diri sendiri, ape tah lg utk eD,,hee


haah, nak beli beli merah jugak tau, cantik sangat,,


makin comel ye?terima kasih eD,,eD laaggiii comel,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails