SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, August 29, 2010

cantik-cantik-cantik



salam ramadhan semuanya
selamat berhujung minggu





entry petang ini entry santai sahaja
tadi berblogwalking tengok blog fesyen-fesyen
lepas tuh terjumpalah ada gaya ni yang cik zira agak suka sebab simple tapi cantik dan ringkas
macam gamba kat bawah ni

gamba kredit kepada hegab-rehab.com




cantik kan?
cik zira sukalah tengok
dahla ada MERAH-MERAH kan, lagilah suka
nampak simple dan santai





kan best kalau dapat pakai macam ni gi jalan-jalan
rasa best jek, memanglah takkan nampak cantik macam model tuh sebab model tuh cantik
tapi kalau leh dapat lebih kurang macam gamba kata atas tuh pun ok jugaklah,, ;)




gaya yang memang santai namun tetap cantik dipadankan pulak dengan hijab macam tuh
alamak ai, memang tergodalah!
kalaulah dapat pakai cantik-cantik-cantik macam model kat dalam gamba tuh, dapat pakai 3-3 gaya tuh, bestnye lah kan





inilah masalahnya pantang tengok orang cantik pakai baju cantik, mulalah berangan dan terasa nak jadi macam itu jugak,,
alahai cik zira ^__________*







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 28 ogos 2010 11.08 a.m.

3 comments:

fmunyraz said...

yang model first sekali tue cantik owh. nak yang tue. ehehe :)

Siti said...

hey Lady in Red, Header baru sangat cantik u.. I LIKE :)

hazirah abdul rahman said...

fmunyraz ~~ haah, cantik, kt nak 3-3 sekali, boleh? ngee



siti solehah ~~ thanx dEar,, =)
i like too ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails