SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, August 26, 2010

mari berjalan-jalan




salam ramadhan semuanya
selamat petang khamis





petang ini cik zira mahu berjalan-jalan
melihat-lihat dan membelilah pape yang patut
asek duk uma jek kan





dah tolong bik ani ngan atok pape yang patut dah
bolehlah merayap pulak





yelah, orang masih tak kerja macam ni bolehlah lagi nak berjalan-jalan kan
jangan jeles tau, kalau boleh cik zira pun nak keje, tapi apakan daya,,huhu





semalam dan hari ini sangat happy
esok rutin kembali normal,,
jangan tanya kenapa tau,,, ^________*





eh, oklah, nak berjalan-jalan, kang kalau asek depan laptop kang, bukan berjalan namanya
eceh,,
jadi blogwalking plak,, ngee





gambar tatapan petang ini:

muka girang nak berjalan-jalan, jom jalam jom!,, ^_____^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 26 ogos 2010 10.35 a.m.

2 comments:

zura@iwan said...

comeii picca zira tu...hehe

hazirah abdul rahman said...

hee,,
thanx kak zura,,
gamba lama tuh,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails