SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, August 6, 2010

M.E.R.A.H.



kalau dah pencinta MERAH tegar dan sejati, dulu masa pergi kelas pun sangat suka pakai baju kurung warna MERAH, rasa macam yakin lebih jew bila berpakaian MERAH
lepas tuh kasut wajiblah MERAH jugak




dan salah satu baju kurung MERAH kesukaan ialah baju kurung ni,



baju kurung MERAH, kasut MERAH, tudung MERAH




dan teringat plak pergi tesco, pakai baju kurung MERAH ini :




tambah dengan beg MERAH dan payung MERAH




kenapa ea ada orang yang fanatik warna macam cik zira ni?
bukan setakat pencinta MERAH tegar jek tau, diri ni sendiri yang rasa bila duduk di alam MERAH, di sekeliling MERAH rasa jiwa tenang sangat
rasa diri seronok sangat bila MERAH di sekeliling,,




seingat cik zira, cik zira start suka MERAH masa tingkatan 4
dan sampailah sekarang memang CINTA MERAH sangat-sangat
mata ni nampak MERAH jek, MERAH lah yang paling indah buat cik zira
sebab itulah blog ni pon namanya ~R.E.D. is eQual to Z.I.R.A.~ ^_________*






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 4 ogos 2010 8.36 p.m.

2 comments:

m!da BucHuxX said...

kalau kat skul kiter..
ader sowg cgu suke pkai sedondon dry ats smpai bwah...
ktrang pngil dyer ..
cgu satu set..

hazirah abdul rahman said...

haah,selalu memang ada cikgu maca tuh
tp kt tak bape suka macam tuh,


ada style sendiri insya Allah,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails