SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, August 6, 2010

kembar?




dulu kan, orang selalu tanya ktrg kembar ke?
yelah, gi mana-mana sama, pastu tembam nya pun sama
spek mata pun nak dekat sama





cuba korang tgk sendiri dalam gamba neyh,





ni gamba masa kat teluk batik beberapa tahun yang sudah
agak-agak rasa macam kembar tak?
kalau tgk mata kasar, tu yang ramai yang lalu kat ktrg, mesti dorang tanya, "korang kembar ea?"
ktrg senyum jela,, tapi memang betul tau, kat maktab orang pernah tanya, kat UUM lagilah, kalau jalan-jalan nak gi fakulti ke, nak gi beli makan ke, mesti ada yang tanya




tapi skrg, takde dah sebab cik zira dah tak pakai spek merah yang dah patah tuh
dah takde sapa kata ktrg kembar lagi,,huhu




dan utk pengetahuan semua, Noof Afiqah ni merupakan seorang teman yang baik buat cik zira, dah banyak tlg cik zira, sebab tuh cik zira sayang dia, dah banyak tlg cik zira
i miss u my gonde, fiqa,, ^_______^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 4 ogos 2010 7.08 p.m.

4 comments:

m!da BucHuxX said...

waa..ader la ckit..
ya i miz my BFF tOO

hazirah abdul rahman said...

ada kan macam kembar,,hee

noor afiqah said...

ngeee... :)
dulu, kite memang kembar kan? gi mane2 pom, mesti same2, mane org tak tgk 2 kali.hehehe...
tapi, skang, jauh lainnyer kite ni...
nampak lain takpe, asal hati kite stay d same ek.... ;)

hazirah abdul rahman said...

haah,memang orang nampak kata kembar,,ketawa jek bila org tanya kembar ke?hee


sekarang walaupon dah tak nampak kembar,kt ttp sayang sangat ex-kembar kt neyh,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails