SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, August 4, 2010

muka yang berjerawat




muka dan jerawat tidak boleh dipisahkan
memang akan jeles kalau tgk muka orang len bersih licin jek
muka sendiri nak dapat macam tuh harapan jelah,,




muka cik zira ni pipi belah kiri memang ada jerawat dari dulu
sekarang pun ada bekas jerawat lagi
tapi takdelah seteruk masa dia tengah teruk




jari pun gatal, asal ada jerawat mesti nak rosakkan lagi jerawat tuh
hasilnya memang pipi sangat teruk masa tuh
memang jerawat tahap kritikal dah kira tuh, ingat dah tak boleh baik dah,,




jom-jom tgk jerawat cik zira





kenapa kena ada sume gamba fiqa ye masa cik zira berjerawat kritikal?? jawapannya sebab muka fiqa takde jerawat kot,,hee




uisyh, time-time ni memang pipi sangat meriah dengan jerawat yang masak ranum dan bekas-bekas jerawat yang membiak girang
sampai bersinar jerawat tuh kemerahan, jenis yang timbul licin tuh kan
halamak ai, tgk cermin pun cermin yang jadi takut,, huhu
betul tau




sekarang pon, kulit muka pon takdelah licin
tapi alhamdulillah, syukur sebab takdelah teruk macam dulu lagi




walaupun tak pakai pape pon, syukur sebab dapat pulihkan jerawat yang kritikal dulu di pipi-pipi ini,, syukur sangat
cik zira cuma try pakai pencuci muka safi yang gamat tuh utk cegah jerawat
kira, walaupon masih berjerawat, tapi takdelah seteruk dahulu kala
alhamdulillah
dan sebab pakai BB cream ngan krim safi pun, kulit nampaklah licin sket,, sket jela pon
macam dalam gamba kat bawah ni, gamba masa bulan jun yang lepas




kira, dalam gamba ni takdelah nampak jerawat tuh macam dalam gamba-gamba kat atas
masih ada bekas jerawat tuh, tapi takde dahlah jerawat kritikal macam dulu




dia sebenarnya, bila ada jerawat, jangan suka tgk cermin
tangan jangan gatal nak kacau jerawat tuh, nanti jadilah macam cik zira, dari jerawat biasa, jadi kerawat kritikal tau, teruk sangat masa tuh, malu sangat masa ada muka berjerawat teruk macam tuh, sebab tuh sekarang lega sangat walaupun masih berjerawat tapi takdelah seteruk macam dulu tuh,,




jadi, pesanan cik zira, jangan risau sangat kalau muka jerawat sket-sket ye, jangan kacau jerawat tuh, pakailah pape yang patut nak hilangkan jerawat yang biasa-biasa tuh
kalau jerawat teruk, bersabar k, carilah produk pape yang boleh bantu hilangkan jerawat itu
yang penting, jangan kacau jerawat nak gatal-gatal picit pakai kuku, itu yang nanti jerawat berang tuh,, baru tahu nanti
hehe, padahal diri sendiri memang hobi buat perkara ni, ada hati nak nasihatkan orang plak
yelah, sebab dah selalu buat dan tahu akibatnya memanglah kena nasihat, sebab perbuatan itu memang merosakkan lagi kulit muka, kan kuku ni tajam, pulak tuh kotor-kotor ke ada pape, bila picit jerawat pakai kuku, tu yang lagi teruk nanti muka tuh
jangan ye, jangan buat tau,,




itu jelah kot nak cerita pasal jerawat cik zira
time kasih tau bace entry jerawat ni, macam takde cite sangat je kan cite pasal jerawat plak
takpe ea korang, jerawat pon penting juga kan dalam kehidupan seharian,,
sebab kalau ada jerawat mulalah risau tak tentu pasal, ye kan? ^_______*






~sekian~





k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 3 ogos 2010 11.31 p.m.

4 comments:

~♥ iella ♥~ said...

bila jerawat nek kt muka nieh,jg rungsing...keja tak jd.Ya la,asyik2 tngk cermin pastue tangan kira nk picit2 jer..Sama la kita yg ada jerawat nieh...jeles tngk muka org licin selicinnya...

BB cream cmna??Safi tau la...skrg nie pun duk pakai safi yg lidah boya tue..(gamat tue lg okey ka..??)

hazirah abdul rahman said...

itulah, jerawat memang mengganggu kan kan,,


BB Cream tuh bagus tau,dia sume dalam 1, utk kecantikan dan bagi kulit putih gebu kena baca blog kt pasal entry BB cream k,,nanti tahu,,pakai tuh bagus, kulit muka nampak putih gebu jew,,


yang gamat okeh gak, pencuci muka elak jerawat,,=)

noor afiqah said...

haha...fqa bawu nak tanya, awat ade muke fqa dlm sume gmbr2 tersebut.hehehe...muke ku pom berjerawat... :)pemanis namenye tu.

hazirah abdul rahman said...

haah,fqa sebagai penaik seri,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails