SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, October 27, 2010

currently watching...




sekarang kan, kalau ada masa lapang dan terluang, cik zira akan tengok cerita-cerita best ni dekat channel astro.






hari-hari kalau ada masa tengok tv memang akan tengok :



  • Kimora  Life in the Fab Lane
  • Giuliana & Bill
  • Got To Dance ( Hari Sabtu )





dah macam habit plak nak tengok Kimora tuh sebab suka dengan kehidupan dia. walaupun sibuk tapi dia tetap luangkan masa untuk anak-anak kesayangan dia. lepas tuh, walaupun dia kaya raya, tapi dia tak sombong, suka tolong orang yang kurang berkemampuan.






dan untuk giuliana & bill plak, daripada tak kenal sapa si giuliana tuh, sampai dah jadi kenal yang dia host rancangan E! tuh. suka dengan life dorang sebagai suami isteri. well, memang dah jadi habit majoriti daripada kita kan yang suka tonton kisah realiti orang. dan cik zira salah seorang daripadanya,, =)






dan untuk Got To Dance, setiap sabtu 7.30 malam tuh, wah, yang ini WAJIB tonton lah!
memang sangat-sangat best kalah cite dansa yang lagi satu tuh dan sangat jauh berbeza dari Sehati Berdansa dan Mari Menari. tengok Got To Dance teruja dia lain macam sebab sangat ramai penari berbakat besar dalam rancangan realiti berdansa America tuh. memang syiok!!






ha, itulah cerita-cerita yang cik zira tengah suka nak tengok buat masa sekarang. lagipun masa tengok tv dah makin berkurang. kalau ada pun memang akan buka nak tengok cerita-cerita yang cik zira suka sekarang ni. cite lain tuh tak berminat sangatlah nak tengok. mungkin sebab faktor sibuk kot,, hehe






habis tuh, korang suka tengok cite apa sekarang yang ada kat TV tuh? tengok tak cerita yang cik zira suka ni? best kan kan    ^__________*






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 27 oktober 2010 8.53 a.m.

2 comments:

Unknown said...

yang kardashians tu best gak tengok. hehe :)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

haah, tu kt tgk jugak,, bes bes,,




WELCOME BACK CIK EPAL!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails