SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, October 10, 2010

esok lah harinya





tengah malam ini akan berakhir tarikh cantik 10.10.10 itu
esok ialah 11.10.10
esoklah penentunya, esoklah harinya
esok cik zira akan mendengar taklimat dan mendaftar diri buat pertama kali dalam hidup sebagai seorang guru






cik zira sendiri tak tahu akan dapat sekolah mana
nanti kalau dah setel sume, cik zira update bagi tahu ye
itu pun kalau dapat intenet kat tempat baru tuh






esok akan mendengar taklimat di S.K. Taman Sri Kota, Yong Peng
wah, takut lah, mesti dapat sekolah dekat-dekat yong peng jugak, chenta hati 1 ada kat yong peng tapi dia dah nak habis lan 10 ni,,huhu,,,







okeh semua, cik zira ngah takut ni, barang pun lum siap kemas lagi, nak habiskan kemas
doakan cik zira tau
thanx sayangku semua







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 oktober 2010 3.20 p.m.

2 comments:

.BUNGA. said...

nanti dah duduk yong peng boleh selalu dating dengan akak! :D

hazirah abdul rahman said...

tak dapat di yong peng lah kakak,,



dapat di pasir gudang,,, =)



kalau dekat memang nak dating dengan adam sekali,, mahu cium dia banyak2,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails