SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, October 22, 2010

konvo kat uum




2 november, hari bersejarah sebab akan naik pentas sempena konvo nanti
jadi, minggu depan ni tinggal seminggu jek lagi sebelum bercuti untuk konvo dan deepavali
kiranya cik zira cuti seminggu lah macam tuh






lepas tuh teringat, kalau konvo nanti, malamnya tu leh tak ea gi makan dekat kuala perlis?
teringin sangat makan sotong goreng tepung dia, lagipun dah rindu nak makan dan bau kuala perlis tuh,,,hee


paling ngidam sotong goreng tepung tu,, NAK SANGAT!!




maknanya lagi, minggu depan ni, hari jumaat malam tuh cik zira akan naik bas lah
akan ke Perak uma abah, ke Kedah untuk konvo dan mungkin ke Perlis dan kemudian ke Penang
berjalan sakanlah cik zira ke belah utara,, =)






baru keje dah dapat cuti seminggu kan, ini semua konvo punya cerita
ALAMAK!!
baju konvo takde lagi,,, huhu









~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 22 oktober 2010 9.32 a.m.

2 comments:

puterihannan said...

dik... nnt amik picca banyak2 tau.. windu... sgat kat UUM.... gambar Mall, kolej EON, sri nongka, tasik guthrie... huhuhuhu..windu!!!!!

hazirah abdul rahman said...

okeh kakak, kalau sempat kt MESTI amek,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails