SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, October 18, 2010

MERAH itu ZIRA




pergi kenduri kahwin sabtu yang lepas ni serba MERAH
sangat SUKA SUKA SUKA






kalau sebelum tuh plan nak pakai dress MERAH hitam dan sarung kebaya MERAH, tapi saat akhir plan terpaksa ditukar dengan menggantikannya dengan dress MERAH sahaja
tudung pula MERAH hitam






beg tangan pun bawa beg keje jek sebab tak sempat nak ganti handbag, lagipun nak nampakkan sume MERAH,,,
dari jauh orang dah nampak






nak buat macam mana kan dah kalau MERAH itu ZIRA.......... =)








~sekian~










k,adios!!!,,,, by : ierarahman ahad 17 oktober 2010 12.13 p.m.

5 comments:

cKyN WaN said...

merahnye makngah!!!!

CiKSaRa said...

WaH..saya juga suka merah..hee~~

hazirah abdul rahman said...

cKyN Wan ~~ bukan mak ngah dEar,, cik zira MERAH ni,,, ;)



ciKsara ~~ kamo pun suka MERAH YE,, sama sama lah kita kan kan,,, :)

ElyaElmo said...

sueke dress kebaya u ni :)

hazirah abdul rahman said...

mix n match tuh dEar,,hehe,,


thanx,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails